Monday 25 August 2014

ShowUp 2014

English below
Nooit eerder bezocht ik een Trade Show. Een inkoopbeurs. Of hoe noem je zoiets. Want ja, wat heb je daar als strategisch beleidsanalist te zoeken. Maar, dat ben ik nu niet meer. En aangezien ik hard bezig ben om als zelfstandig ondernemer andere creatieven te gaan helpen hun ambities te bereiken -daarover later meer- leek het me een heel goed idee om eens een kijkje te nemen bij ShowUp.

En dat viel niet tegen. Ik had een ontzettend leuke dag, zag veel inspirerende dingen, leerde leuke mensen kennen, Instagramde er op los en bovenal voerde ik heel veel boeiende leerzame gesprekken. En dan was er ook nog een lekker zonnetje en heerlijke koffie op een mooie locatie. Kortom, topdag!

BoekieBoekie en Uitgeverij Loopvis
First Eet
De krantenkapper en Maartje van der Noort
English
Never before I attended a TradeShow, a retailer convention or whatever you call this. Why would I, as a Strategic Policy Analist? However, since I quit my job to help other creative entrepreneurs achieve their goals as a freelancer, it seemed like a great idea to visit ShowUp, the most progressive Tradeshow in the Netherlands, just to see how things work.

And I wasn't disappointed. I had a great day, saw many inspiring stands, met fun people, I while Instagramming away until my phone battery died and most important, had so many interesting conversations. And then there was sun and great coffee at a beautiful location. What more could a girl wish for?

1 comment:

Stephanie said...

Het was weer prachtig he! Ik heb ook een blogpost online gezet :)