Thursday 25 October 2012

Who doesn't love Sanna Annukka?

Wie houdt er niet van Sanna Annukka? Ik vind alles van haar prachtig, tot aan haar snoeppapiertjes. Ze maakte vooral hele mooie dingen voor Marimekko. Over het algemeen is haar werk niet zo goedkoop,  en ook niet altijd even makkelijk te verkrijgen, dus ben ik alleen in het bezit van een paar mooie ansichtkaarten. Maar misschien komt daar wel verandering in.
Foto's via Sanna's blog
Want onlangs las ik op Twitter (via Oh Marie en Print&Pattern), dat Sanna een verhaal van Hans Christian Andersen heeft geïllustreerd, The Fir Tree. (Misschien wist u dat allen al lang en heeft iedereen er over geblogd, excuses dan, ik loop zo'n 300 berichten achter in m'n Reader.) Al ken ik dat hele verhaal eerlijk gezegd niet, u snapt vast wel dat ik dat boek moet hebben! En gewoon te koop bij de grote online bookshops, dus dat moet lukken!

English: I love everything by Sanna Annukka and now she has illustrated a tale by Hans Cristian Andersen, The Fig Tree. It is for sale in the online bookstores.

No comments: